Synnerligen upptagen..

Ja, helgen i Skåne flöt på bra. Har inte kunnat gå så mycket med hundarna eftersom knäet stökat en del. Men igår tog jag äntligen av äckelplåstret och den gamla tejpen och gjorde rent med Descutan och satte på nytt.



Lite svullet fortfarande men helt ok ändå.. Och det syntes i stort sett ingenting vid ingångshålen - ärr eller så. Superbra!

Idag har jag varit och tränat hos sjukgymnasten och det går redan framåt. Fick dock en kallelse till från Sophiahemmet till en artroskopi till, trots att jag avbokat min remiss dit. Får ringa dem i morgon... Har de koll eller?

Blev en runda till Jami Hundsport med Karin och det inköptes en metallapport. 240:-! På förra stället jag kollade skulle de ha 495:-!!!

När jag kom hem tränade jag lite markera spårpinne med hundarna. Goliat fattar precis (vi övade häromdagen också). Min snälla bror har gjort en hel låda med spårpinnar till mig! Kalasbra!!!

Syra, hon verkar fatta. Kan göra 4 klockrena repetitioner.. Sen försvinner allt ut från hjärnan igen. Tror att det ska till att löpas om några veckor så det är väl därför frökens hjärna helt plötsligt verkar ha gått och gömt sig någonstans.. Hon är så jävla jobbigt just nu så det finns inte!!!

Sara frågade om vi skulle hänga på en runda och det gjorde jag och Syra. Husse får ta Stink när han kommer hem.. Men jävlar vad dryg hon. Det ska luktas, och kissas och när det kissas ska det helst lyftas på benet också.. Det ska kamikazeryckas efter allting i kopplet. Barn ska skällas ut, rollerbladeåkare ska dö. Varenda löv ska undersökas och mäniskor ska adopteras. Eller så kan man bara få bullfnatt i kopplet och låtsas som om matte inte finns alls.... Behöver jag säga att vi hade några diskussioner på promenaden?

När man då kommer hem efter en sådan runda, men hyfsade krav på fokus, kontakt och uppförande och innan dess ha blivit klickertränat i ca 20 minuter där hon verkligen fått gnugga geniknölarna... Borde man inte vara trött då??
NEJ!! Då ska vi ha velodromrace i sofforna, fåtöljerna, biabäddarna, köket, hallen....hela lägenheten...
Eller snos diverse grejer att slaktas..... Och dra igång Goliat.. Så nu ligger de under vårt minimala soffbord och tuggar på varandra och låter som fan...
Den där jäkla hunden kommer ge mig högt blodtryck, hjärnblödning och grå hår och en och annan fraktur.....

Här är i alla fall en film på den smarta och duktiga hunden...(Snart tar jag tillbaks det eftersom han nu börjar uppvigla Syra till bullfnatt).....




Kommentarer
Postat av: Sara

Mohahah inte lätt med trotsåldern ;) Ska hålla utkick på Blocket hihi

2010-09-14 @ 19:45:51
URL: http://minibyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0