Syras resultat..

Idag kom Syras resultat upp på hunddata och jag fick precis certifikatet på posten. HD:A och ED:1.

Hade ju såklart helst velat att det stod UA men man kan inte få allt i livet. Hon mår bra och det är det viktigaste. Vi kommer köra på precis som vi tänkt, men hålla lite bättre koll på framvagnen.
Hålla henne nere i vikt. Hjälpa henne i och ur bilen och sådana små vardagssaker och sen satsa på att muskla upp henne jämt och fint. Sen köra något besök hos en fysioterapeut för att få tips och råd agående träning och motion och så ett årligt besök för att kolla så att allt är i sin ordning. Detta tycker att alla som jobbar mycket fysiskt med sina hundar ska göra så det skiljer sig inte i något större sammanhang mot vad jag ändå tänkt göra.
Och så klart bra mat och rätt kosttillskott. Så detta ser jag inte som något direkt problem.
Som sagt, det viktigaste är att hon mår bra och att hon får jobba. För får hon inte göra det, då mår hon inte alls bra.

Nu ska jag köra en intensiv packningsräd för snart bär det av mot sydligare breddgrader..
Men först ska jag skriva den berömda listan.... För man kan inte packa utan lista... Så enkelt är det!

Todelooooo!

Photobucket


Photobucket

Mattes fina lilla flisa.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0