Seg dag...

Vet inte om det är vädret för både hundarna och jag är toksega. Ut på rastrunda i morse, sen tuggade de på sina märgben de fick igår.. Men mest har de legat och snarkat i en stor hög...och så klart, tiggt av min frukost.

Snart är det dags för en vända till med doggarna, om jag får med dem ut.. Regnet öser nämligen ner och varken Syra eller Goliat är imponerade av den sortens väder. Kollade väderleksrapporten och det ska tydligen vara regn på söndag. Hoppas molnen vänder för att tävla i ösregn är i så våldsamt kul.. Men vi får väl se vad som händer. Tävla ska vi i alla fall göra, men det är som sagt trevligare om det är uppehåll i alla fall.

Nu blir det lite soffmys ett tag och sen ut en vända till med doggarna innan jobbet och förbereda en matlåda. Går av skiftvändan i natt och sen är jag "ledig" 19 dagar. På onsdag ska jag nämligen operera knäet så då blir jag borta några dagar extra från jobbet och sen har jag arbetstidsförkortning. Därav den långa "ledigheten".

Och just det, köpte kalkonfötter till husse som han skull lägga i paket till Syra... Blev inget paket...Hahaha, men nog fick de kalkonfötter....

Allt för idag, hörs en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja seg kan man alla vara ibalnd även tokiga dexline's hundar hahaha. Var köper du kalkonfötter det ser ju vidrigt ut att äta klor o allt men det verkar vara smaskigt så man skulle kanske pröva

2010-08-26 @ 22:21:29
URL: http://www.metrobloggen.se/dexlines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0