Jäktigt värre..

Idag har jag varit på besök på SÖS och fått ut min journalkopia från operationen. Läste och begrundade och noterade att min menisk inte bara varit sprucken utan med allra största sannolikhet helt av med tanke på hur han beskriver ärrvävnaden. Samt att den släppt från kapseln den sitter i, men att det nu är helt läkt, med en hel del ärrvävnad.
Utöver det hann jag även med en runda på Mediband Store och införskaffade en ny nackkrage inför långresan till Skåne i helgen.

Efter det bar det av hemåt och till dammsugning... Jättefestligt! Eller inte. Men det måste ju göras och denna gången föll lotten på mig. Husse kom hem och tog ut hundarna på långpromenad. Jag passade på att baka en björnbärssmulpaj...
Och Hallongrottor, Schackrutor och Nötchokladrutor.... (Är man rastlös så är man.....)









Tänkte ta med mig kakorna till Skåne eftersom vi ska ha lite kalas när jag kommer ner.

Efter det fick jag besked om att Carins man var full...eller måste vara full som tackar nej till varm mat på tallrik så det blev fyra till middag istället för två.
Köpte lite kantareller på konsum och så grävde jag fram lite kött som jag hittade i frysen och lagade pasta med pastasås smaksatt med kantareller, rödlök, champinjoner, tomatpure och dijonsenap och lite brände av det hela med lite cognac. Toppade med persilja, parmesan och olivolja med smak av Karl-Johansvamp..
Det satt inte helt fel...

Husse har tagit kvällsrundan med hundarna och nu gått och lagt sig. Av mig ska de få sen kvällsmat... Ska även mixa grönsakerna som blev över efter middagen och ge dem. Det brukar uppskattas.
Sen ska även jag i loppelådan. Ska till sjukgymnasten i morgon kl 11.

Svär över att SKK fortfarande inte lagt ut några resultat på Syra än på hunddata. Så jäkla irriterande!
De beter sig som om de vore någon jäkla myndighet. Ta betalt är de bra på men sen är det inte så mycket mer...

Så, dags för utfodring av hårbollarna....

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja kaka kaka :D nu blir din Bror glad ;) Kram

2010-09-09 @ 18:11:04
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag skulle kunna döda för dina kakor!!!! Alla ser supersmarriga ut!!!!

2010-09-09 @ 18:40:59
URL: http://karinofalcon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0