Snorigt värre..men klickerkreativiteten spirar i alla fall.

Herrejösses vad jag snorar. Och nu har det ändå lugnat ner sig..

Har precis klickat båda hundarna. Syra fick apportering och kontakt och grunder till fritt följ.

Goliat fick markera spårpinne och kryp.. Han börjar krypa riktigt fint nu min lilla ål. Körde även en omgång nostarget med honom. Ska köra in framförgåendet på honom tänkte jag. Så nu har jag tillverkat en nostarget som vi kan använda ute..



Tog ett gammalt grillspett som jag hittade i lådan (de andra spetten har jag använt till att göra spårflaggor av.. Hahaha... Sydde på en bit musmatta på pinnen.. Blev ganska bra. Ska se om vi kan testa den lite senare ute idag.



Igår gjorde jag inte många knop. Klickade hundarna lite men mest låg jag under täcket i soffan. Febern verkar i alla fall vara på nergång. Ska ta en kort sväng med weilern nu så jag får lite frisk luft i lungorna.. Så himla fint höstväder ute. Skulle vilja gå en riktig långpromenad med hela familjen och kameran, men eftersom jag knappt tar mig runt långa kvartersrundan så känns det inte så aktuellt. Kanske i morgon om febern gått ner helt..

Goliat hade sin agena klar för igår kväll..



Tigga... Han hälsar att han egentligen är mycket väluppfostrad men att gratängen jag gjort var så god...så han var tvungen att vara i närheten...



MEN JAG DÅ!!!

Haha...

Nu blir det en weilerrunda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0