Weiler weiler weiler....och kosttillskott...

Den där weilern kommer driva mig till vansinne. Husse ska in och jobba extra i natt för de har massor med folk borta.
Så när vi kom hem efter vår korthandling ställde jag mig och fejade i köket medan husse gick och lade sig och vila med weilern i sovrummet. Han vaknar till och jag hör att han är "hyfsat" arg..... Då har weilern legat och tuggat sönder mitt täcke i godan ro........ 

Förra veckan var det väggen hon gav sig på.... Så tröttsam............ Blocket nästa?

--------------------

Syra har ju fått Animacare Flex som tillskott under hela sin uppväxt. Började med det när hon stukade ena framtassen under en skogstur. Körde Metacam ett par dagar och så Animacare Flex. Äter ju själv ett liknande tillskott för människor efter att jag bröt foten. Och den är i stort sett besvärsfri nu.
Fick tips av Lux matte om MSM och läste på. Och har nu börjat ge Goliat det. Han får även Viacutan i maten. Sen vi började med MSM har hans furunkler försvunnit, även om de inte varit mycket har det hela tiden funnits tendenser. Men nu är de alltså helt borta.

Hittade dock Standardt "Led och Brosk" idag på djuraffären som bland annat innehåller MSM, Glucosamin och Kondriotin. Slog till direkt på en stor burk till Syra. Allt i ett, så bra!

När Goliats MSM är slut ska jag även köra in honom Standardt Immun + som även det innehåller MSM och en massa andra bra ämnen för immunförsvaret.

Skönt med alltiettlösningar.

Nu ska vi hålla kväll. Weilern är benådad från sin timeout (ja, hon åkte på en till när vi skulle äta middag då hon försökte sno min grillade entrecoteskiva från tallriken...)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0