Lite dålig uppdatering...

Som ni märker är inte uppdatering min starkaste sida, men här kommer i alla fall ett inlägg. Jobbat sedan onsdags kväll så det har inte blivit så mycket gjort egentligen. Långisar med hundarna & S. och Gibbot.
De har fått sig några omgångar med lydnad och Syra har fått spåra.. Damens lilla nos går inte av för hackor och den behöver användas så det lutar åt att vi åker och lägger ett litet spår i eftermiddag också. Lydnaden börjar gå bättre för hennes del också, men just nu händer det så mycket i hennes lilla huvud att minsta lilla sak blir till en stor störning. Men det är bara att gneta vidare. Röntgentid för damen är bokad, så den 30 augusti bär det av för HD och ED röntgen, vaccination samt pedikyr.

Goliat har fått börja lära in Apellen och LK2. Vi har tävling i LK1 på söndag så håll tummar och tassar för oss. Ska se om jag kan få med någon som kan filma spektaklet. Annars kommer det komma upp resultatlista här senare.

Nu blir det till att äta lite frukost (vaknade för ca 45 minuter sedan) och sedan packa i ordning lite gotte och åka och spåra med de små fyrbenta. Goliat slipper ju inte undan han heller, hans lilla nos ska också få jobba lite.
Sen några småärenden. Som att hämta upp öronproppar så att jag kan få min skönhetssömn och köpa lite mer färskfoder åt de små fyrbenta.

Nu till dagens göromål!




Förhoppningsvis ser det ut så är senare ikväll efter att damen fått sin aktivering....

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att det går framåt i träningen=) Jag skulle gärna följt med på söndag men är inte hemma då:( Gärna en annan gång!!! Kram

2010-08-23 @ 22:49:32
URL: http://karinofalcon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0